Reklamační podmínky e-shopu
Základní informace: Pokud produkt zakoupený v našem e-shopu není v souladu s kupní smlouvou (např. má výrobní vady, neodpovídá popisu nebo se rychle opotřebuje), máte právo na bezplatné odstranění vady nebo dodání nového výrobku.
Doba pro reklamaci: Máte právo uplatnit reklamaci u zboží, u kterého se vyskytnou vady v průběhu 24 měsíců od převzetí.
Způsob reklamace: Reklamaci je možné uplatnit e-mailem na naši kontaktní adresu nebo písemně prostřednictvím pošty. Uveďte prosím popis vady a kopii dokladu o koupi.
Průběh reklamace: Po obdržení reklamace zboží přezkoumáme a do 30 dnů vás informujeme o výsledku.
Odmítnutí reklamace: Pokud zjistíme, že vada zboží vznikla následkem neodborného zacházení nebo opotřebení, reklamaci nemusíme uznat.
Ostatní: V případě uznání reklamace vracíme celou kupní cenu zboží nebo vám zašleme nový produkt.